اهــــــلا بــــك
اســرة منتدى قشطوخ ترحب بك
ونبلغك بأنك تستطيع مشاهدة كافة الموضيع ولكن لا يمكنك الرد عليها
ان كنت تود اضافه رد فعليك بالتسجيل
نرجو ان يكون منتدانا هدفكم الذى تبحثون عنه


    خناقة العايدة والحنيشة ازمة قشطوخية جديدة

    شاطر

    منير
    قشطوخى صغير
    قشطوخى صغير

    عدد الرسائل : 91
    العمر : 28
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 50
    تاريخ التسجيل : 14/05/2008

    خناقة العايدة والحنيشة ازمة قشطوخية جديدة

    مُساهمة من طرف منير في الخميس يوليو 17, 2008 11:57 pm


    قامت الأن خناقة كبرى بين عائلتين لهم شائنهم فى البلد
    بين العايدة والحنيشة
    حيث قامت فى البداية بين احمد ابوليذيد حنيش وسعيد ابو العنين
    وقامت المعركة فى الميدان
    اى فى منطقة جحا
    وقد نلت بأخراج الخبر قبل ان يخرجة
    وقد علمت ان خرج من المعركة اصابات ولن نذكر من المصاب
    وقد شنت عائلة العايدة حملات بحثا عن احمد ولكنهم لم يجدوه
    واخيرا ذهبوا وجلسوا امام منزلة
    وقد قاد المعركة من ناحية العايدة
    مرددين عبارة واحدة احنا لازم مندخلهمش درهم النهاردة
    وهناك عبارة اخرى ولكن لن نذكره

    كلا من طة مصطفى عايد واخواتة
    واحمد السيد واخواتة
    والأن لانعرف اين يكون احمد
    واللى اللقاء
    عفوا جحا ارجو تقديم استقالتك
    ههههههههههههها
    اة مش هتذيع الخبر عشان خاطر علتك
    وفى النهاية نرجو الردود
    ونريد نعلم هل سيتم الصلح ام لالالالالالالالا
    avatar
    محمد سعيد
    المدير العام للمنتدى
    المدير العام للمنتدى

    عدد الرسائل : 936
    العمر : 29
    السٌّمعَة : -14
    نقاط : 896
    تاريخ التسجيل : 13/04/2008

    رد: خناقة العايدة والحنيشة ازمة قشطوخية جديدة

    مُساهمة من طرف محمد سعيد في الجمعة يوليو 18, 2008 12:05 am


    ياعم نمر ماشىىىىىىىىىى
    بس انا منزلتش الموضوع مش لأنى خايف
    لأ فى اسباب
    لأنى كنت بجمع صور
    والتانى ان الموضوع كبير
    واسف يانمر لأنى غيرت راس الموضوع
    لأن راس موضوعك زبالة اوى
    كاتب اية هوة
    خناقة فى الميدان بين عائلة عايد والحنايشة
    طب والنبى دة رأس موضوع يشد الناس
    ولا اية ياا ياااا ياااااا نمر
    وبطالبنى بالتنحى
    انا فعلا مش فاضى للمنتدى لكنى بتبعة برضة


    _________________

    زائر
    زائر

    رد: خناقة العايدة والحنيشة ازمة قشطوخية جديدة

    مُساهمة من طرف زائر في الجمعة يوليو 18, 2008 8:15 am


    ايوة الموضوع كبيرررررررررررررر اوى بس ياجماعة
    فى جديد ان عربات الشرطة نزلت البلد ويترى كانت بدور على مين
    وفتشت ناس على الطريق عشان يشوفوا معهم حشيش ولا
    بس الحمد الله مليقيوش الحشيشششش
    ومش عارفين كانوا بيدوروا على مين بالضبط
    ارجو كل الناس متقولش لحد تالت
    خلى الموضوع سرا
    avatar
    ابو ماجد
    قشطوخى نشيط
    قشطوخى نشيط

    عدد الرسائل : 248
    العمر : 49
    الموقع : HEIGHT=http://www.ksa9.net/upfiles/Ymc43412.swf[/flash]
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 32
    تاريخ التسجيل : 24/05/2008

    رد: خناقة العايدة والحنيشة ازمة قشطوخية جديدة

    مُساهمة من طرف ابو ماجد في الجمعة يوليو 18, 2008 8:44 pm

    عموما العياده يستاهلو اكتر من كده







    لان العياده

    واقصد العياده اولاد ابو اسماعيل



    ال بقولو عليهم العياده الكبار




    لانهم عضو في بعض



    وطالما عضو في بعض



    من السهل اي كلب صغير




    يعضهم




    واي قطه تخربشهم







    وصار اي حشره في البلد

    عندها كفاءه تتجرا علي العياده




    قبل عيله ابو دنيبه





    وله الف حق

    وصدق الشاعر











    نعيب زماننا والعيب فينا
















    وما للزمان عيب سوانا












    ول ايه يا جحا














    ول الحق هيزعلك














    عموما الموضوع يهمني وبطريق مباشر








    وزي الرابط المباشر










    بس بقي من حق اي حشره ما تعملنا حساب
    avatar
    صبحى عبد الرحيم
    قشطوخى صغير
    قشطوخى صغير

    عدد الرسائل : 98
    العمر : 61
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 33
    تاريخ التسجيل : 16/06/2008

    رد: خناقة العايدة والحنيشة ازمة قشطوخية جديدة

    مُساهمة من طرف صبحى عبد الرحيم في الثلاثاء يوليو 22, 2008 12:53 pm

    ابو ماجد كتب:عموما العياده يستاهلو اكتر من كده







    لان العياده

    واقصد العياده اولاد ابو اسماعيل



    ال بقولو عليهم العياده الكبار


    هم فعلا العيادة الكبار شئت أو لم تشأ مش عشان خناقة تقول الو يقولو عليهم العياد الكبار اختر الفاظك انت الان تجرح

    لانهم عضو في بعض



    وطالما عضو في بعض



    من السهل اي كلب صغير




    يعضهم




    واي قطه تخربشهم







    وصار اي حشره في البلد

    عندها كفاءه تتجرا علي العياده




    قبل عيله ابو دنيبه





    وله الف حق

    وصدق الشاعر











    نعيب زماننا والعيب فينا
















    وما للزمان عيب سوانا












    ول ايه يا جحا














    ول الحق هيزعلك














    عموما الموضوع يهمني وبطريق مباشر








    وزي الرابط المباشر










    بس بقي من حق اي حشره ما تعملنا حساب
    avatar
    صبحى عبد الرحيم
    قشطوخى صغير
    قشطوخى صغير

    عدد الرسائل : 98
    العمر : 61
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 33
    تاريخ التسجيل : 16/06/2008

    رد: خناقة العايدة والحنيشة ازمة قشطوخية جديدة

    مُساهمة من طرف صبحى عبد الرحيم في الثلاثاء يوليو 22, 2008 12:57 pm

    بلاش نفخ في النار سواء من قريب او من بعيد
    avatar
    ابو ماجد
    قشطوخى نشيط
    قشطوخى نشيط

    عدد الرسائل : 248
    العمر : 49
    الموقع : HEIGHT=http://www.ksa9.net/upfiles/Ymc43412.swf[/flash]
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 32
    تاريخ التسجيل : 24/05/2008

    رد: خناقة العايدة والحنيشة ازمة قشطوخية جديدة

    مُساهمة من طرف ابو ماجد في الثلاثاء يوليو 22, 2008 9:48 pm

    لا يا اخ صبحي



    منين كبار واقل البشر بتعض فيهم





    هذا لم يحدث مع اقل البشر




    واقرب مثال هو كلامك


    اخذتك العزه بالاثم


    وبترد بتعصب



    والكبار مش بالكلام

    ولا بعلو الصوت والتهليل



    الكبار بالموقف


    ويظهر ان موقفك واضح جدا


    مش محتاج تعليق




    .
    avatar
    ابو ماجد
    قشطوخى نشيط
    قشطوخى نشيط

    عدد الرسائل : 248
    العمر : 49
    الموقع : HEIGHT=http://www.ksa9.net/upfiles/Ymc43412.swf[/flash]
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 32
    تاريخ التسجيل : 24/05/2008

    رد: خناقة العايدة والحنيشة ازمة قشطوخية جديدة

    مُساهمة من طرف ابو ماجد في الثلاثاء يوليو 22, 2008 10:07 pm

    ولو انت الاخ صبحي عبد الرحيم شديد


    واظنك كذلك

    فانا احمل لك عزرين



    العزر الاول انك بعيد عن اليلد من زمان




    والعزر الثاني

    انك اكبر مني سناا

    واحترامي لوالدك رحمه الله عليه جعلني اختصر الرد
    حتي تتقابل الوجوه ان كتب الله لنا ذلك

    واعرفك شيئ مهم جدا



    العياده فعلا كبار



























    بس علي بعضهم



























    علي غيرهم لا




















    والاهم











    اشعال النار ممكن لكن ايضا علي بعضهم





    لكن علي غيرهم لا









    فا اطمان



    من هذه الجهه



    وعارف اني بقول في منتدي



    بس هو مش جديد علي اي حد


    ممكن يكون جديد عليك فقط


    وافيدك كمان اني حمقتي علي ابو اسماعيل


    ما تقل عن حمقتك اكتر منك

    اضعاف لكن للاسف

    ولي الامر لغير اهله




    ولا تتعصب قوي


    يا استاذ صبحي
















    .
    avatar
    صبحى عبد الرحيم
    قشطوخى صغير
    قشطوخى صغير

    عدد الرسائل : 98
    العمر : 61
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 33
    تاريخ التسجيل : 16/06/2008

    رد: خناقة العايدة والحنيشة ازمة قشطوخية جديدة

    مُساهمة من طرف صبحى عبد الرحيم في الأربعاء يوليو 23, 2008 11:07 am

    انا ياسيدي / صبحي عبد الرحيم محمود اسماعيل - اولا واذا كانوا بيعضوا في بعض انهم في النهاية اخوه واولاد عم وعمر الظافر يطلع من اللحم اما المشاكل لها نسه والمثل بيقول ابعد عن الشر وغنيلة . اما ساعات ينفرض عليك موقف وهذا يكون قد كتبه الله لك اوعليك وساعتها لا يكون في تفكير لا في زيد ولا عبيد انشله البيت يتخر ولا اتمني ذلك وبس هي بتكون ده وارجع لتاريخ بتاع البلد - الكبير يكون كبير في كل تصرفاته كبير باخلاقه كبير باحترامه للجميع حتي يجبر الجميع علي احترامة ليس الكبير بالخناقة والشتائم ولا أه رايك ياخي/ابو المجد - وسلامي لك واهل قشطوخ جميعا
    avatar
    صبحى عبد الرحيم
    قشطوخى صغير
    قشطوخى صغير

    عدد الرسائل : 98
    العمر : 61
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 33
    تاريخ التسجيل : 16/06/2008

    رد: خناقة العايدة والحنيشة ازمة قشطوخية جديدة

    مُساهمة من طرف صبحى عبد الرحيم في الأربعاء يوليو 23, 2008 12:40 pm

    اخي العزيز/ ابو المجد انني اشكرك علي الجمله الجميلة التي وردت في سياق ردك عن والدي رحمه الله - واحب اتعرفك عليك واعرفك بان الذي ذكرة بالامس ليس تهليك ولا تعصب وانما هو احترامي للاخرين
    avatar
    ابو ماجد
    قشطوخى نشيط
    قشطوخى نشيط

    عدد الرسائل : 248
    العمر : 49
    الموقع : HEIGHT=http://www.ksa9.net/upfiles/Ymc43412.swf[/flash]
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 32
    تاريخ التسجيل : 24/05/2008

    رد: خناقة العايدة والحنيشة ازمة قشطوخية جديدة

    مُساهمة من طرف ابو ماجد في الأربعاء يوليو 23, 2008 1:49 pm

    عموما طالما انت متواجد ممكن
    تكلمني علي ايميلي
    او تعطيني ايميلك
    وانا ايميلي
    maged741 yahoo
    يا استاز صبحي
    avatar
    ابو ماجد
    قشطوخى نشيط
    قشطوخى نشيط

    عدد الرسائل : 248
    العمر : 49
    الموقع : HEIGHT=http://www.ksa9.net/upfiles/Ymc43412.swf[/flash]
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 32
    تاريخ التسجيل : 24/05/2008

    رد: خناقة العايدة والحنيشة ازمة قشطوخية جديدة

    مُساهمة من طرف ابو ماجد في الأربعاء يوليو 23, 2008 7:03 pm

    لا تأسفن علي غدر الزمان فطالما رقصت علي جثث الاسود كلاب فلا تحسبن برقصها تعلو علي اسيادها فتبقي الاسود اسود والكلاب كلاب
    avatar
    صبحى عبد الرحيم
    قشطوخى صغير
    قشطوخى صغير

    عدد الرسائل : 98
    العمر : 61
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 33
    تاريخ التسجيل : 16/06/2008

    رد: خناقة العايدة والحنيشة ازمة قشطوخية جديدة

    مُساهمة من طرف صبحى عبد الرحيم في الخميس يوليو 24, 2008 9:57 am

    الله ينور عليك يا ابو المجد
    avatar
    dremy
    قشطوخى فعال
    قشطوخى فعال

    عدد الرسائل : 123
    العمر : 37
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 0
    تاريخ التسجيل : 24/04/2008

    رد: خناقة العايدة والحنيشة ازمة قشطوخية جديدة

    مُساهمة من طرف dremy في الخميس يوليو 24, 2008 10:32 am

    الله ينور عليكو انتوا الاتنين

    تسلموا ياولاد أبو اسماعيل
    avatar
    ابو ماجد
    قشطوخى نشيط
    قشطوخى نشيط

    عدد الرسائل : 248
    العمر : 49
    الموقع : HEIGHT=http://www.ksa9.net/upfiles/Ymc43412.swf[/flash]
    السٌّمعَة : 0
    نقاط : 32
    تاريخ التسجيل : 24/05/2008

    رد: خناقة العايدة والحنيشة ازمة قشطوخية جديدة

    مُساهمة من طرف ابو ماجد في الخميس يوليو 24, 2008 8:21 pm

    اي خدمه يا عم صبحي


    انت والاخ


    dremy

    ولله الحمد احمل في طيات اسمي



    اتين اسماعيل


    وهذه نادرة



    ومعدودن عي العيله






    .

      الوقت/التاريخ الآن هو السبت يوليو 21, 2018 7:09 am